.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
170میلیارد ریال اعتبار ورزشی استان مازندران

معاون رئيس جمهور ورئيس سازمان تربيت بدني كشور از چهار برابر شدن اعتبارات اداره كل تربيت بدني مازندران خبر داد و گفت: بودجه تربيت بدني مازندران با اين افزايش به 17 ميليارد تومان رسيده است
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساری:محمد علي‌آبادي در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه شهرستان ساري افزود: اعتبارات ورزشي كشور در سال جاري 3 برابر شده است و اين مقدار با توجه نگاه دولت به ورزش افزايش مي‌يابد.
وي هفته دولت را هفته گزارش عملكرد دولت به مردم خواند و اظهار داشت: رئيس‌جمهور به مسائل كلان استاني توجه دارد و اين را به عنوان يك الگو براي همه مسئولان زير مجموعه خود در نظر دارد.
علي‌آبادي محوري‌ترين نگاه دولت نهم را توجه به مردم عنوان و افزود: رئيس‌جمهور و هيئت دولت با اين نگاه در مدت يك سال گذشته 18 سفر استاني را ترتيب دادند.
وي در همين زمينه ادامه داد: اين سفرها 2700 مصوبه داشت كه بر اساس آخرين ارزيابي 50 درصد اين مصوبات عملياتي شده است.
علي‌آبادي طراحي بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده را اصلي‌ترين برنامه اقتصادي دولت نهم برشمرد و يادآور شد: تاكنون 192 هزار طرح اشتغال‌زا از سوي بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده به دولت ارائه شده است.
رئيس سازمان تربيت بدني كشور اضافه كرد‌: در يك سال گذشته 38 هزار جواز تأسيس بنگاه‌هاي اقتصادي صادر شده است.
علي‌آبادي با بيان اين كه صرف جويي و پرهيز از هزينه‌هاي بي‌مورد اصل پذيرفته شده مديران دولت احمدي نژاد است، خاطرنشان كرد: از اول سال جاري تا كنون از محل صرفه‌جو‌يي در سازمان تربيت بدني 2 ميليارد و 800 ميليون تومان صرفه جويي شد كه بين ادارات كل استان‌ها توزيع شده است‌.
وي تمركز زدايي را گامي اساسي در جهت تفويض اختيارات استانداران و مديران استاني برشمرد و يادآور شد: با اعتقاد بر همين اصل در 18 سفر استاني 810 ميليارد تومان در اختيار استانداران كشور قرار گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.